BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 11, 2011

Suprise Dari Si Dia(^_^)

Semalam bagaikan mimpi..mimpi yang tersangat indah..kejutan yang tak pernah aku dapat sblm nih dari si dia yang tersayang@kawan(konfiusnye!!rumit betul perasaan nih)..nak dijadikan cite dalam perjalanan aku nak blk rumah lepas keje aku dikejutkan dengan kehadiran si die secara tibe2 tanpa pengetahuan aku..terkejut+hepi sgt2 bile melihat die didepanku, rase mcm tak percaya!!


Si die bawak aku tgk wayang cite yang aku nak sgt2 tgk..hehe..cite pe ag Hikayat Merong Mahawangsa la! mule2 igt nak tgk kat jusco seremban 2..sampai2 tgk sume full..pe ag nak tgknye punya pasal ktowg  g kat terminal 2 lak tgk wayang kat MBO sane..yang kalini dapat beli tiket tapi kul 10.15 statnye, tgk jam awal lagi bawu kul 8stgh..sementara nak tunggu 2 ktowang g isi perut dulu..pas makan terus gerak ke panggung..pas kuar panggung  pakat same2 sakit badan..haha..paham2 jela sit kat MBO 2 cam sit dalam bas! sblm balik g singgah minum dulu..wah!! betambah gemok la aku!! 

Secara jujurnye aku betul2 conok kuar dengan die..tapi ntah la kadang2 aku rase die je cam xconok  kua ngan aku sebab aku rase lain ble kua ngan die kalini..(arghh..2 mungkin perasaan aku jek) emm..xmo pk da!!..pape pon thanks abg(^_^) tuk kejutan ni.. Luv U Dear..",

makan kat a&w
sempat lagi sementara tunggu masuk panggung..huhu
So Sweet..",



0 comments: