BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 12, 2011

Sedetik Lebih

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta
Dari dirimu Sayang
Barulah terasaku bernyawa

Kasihku..
Ku amat mencintai kamu
Kerna kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta
Sedetik Lebih selepas selamanya

Dikala penuh ketakutan
Dengan badai kehidupan
Aku selalu memikirkanmu

Biarlah kehilangan semua
Yang dimiliki didunia
Asal masih adanya kamu

** aku sangat suka kan lagu ni.. Tiap bait-bait liriknye menyatakan luahan rase yang sukar utk aku ungkapkan dengan kate-kate sebelum nih.. Ditujukan khas tuk abg Megat Mohd Farid.. Semoga dia akan rase sepertimana yang aku rase sekarang..amin",

0 comments: